luni, 10 ianuarie 2011

Viticultorii pot dormi linistiti:ii asteapta un an bun

Profitul celor care se ocupa de podgorii deja faimoase atat in tara, cat si peste hotare, va creste si mai mult in 2011 datorita clientilor care devin din ce in ce mai exigenti in privinta bauturilor alcoolice pe care le consuma.
Desi pare greu de crezut, romanii incep sa renunte la bere in favoarea vinului de calitate si prefera din ce in ce mai mult sa consume vinuri albe, demiseci. Astfel, tot mai putini romani cumpara "tarii" ieftine de la magazinul de cartier, alegand in schimb sa inceapa masa cu un pahar de sampanie sau de vin de calitate.


Vinul alb sec joaca rolul unui bun aperitiv deoarece stimuleaza papilele gustative. Vanzarile la vin alb au crescut semnificativ in ultimii ani datorita unui marketing intensiv dus in aceasta directie si a unei "educatii" realizate de media prin diferite mijloace de promovare si informare.
Astazi romanii beau peste 27 de litri de vin anual pe cap de locuitor. Vinul alb se situeaza in topul preferintelor, iar cei care inainte consumau cantitati semnificative de bere, prefera acum sa aleaga vinul roze. Piata incepe sa fie dominata de vinurile seci si demiseci raspunzand astfel unei cereri in crestere.
Consumatorul devine din ce in ce mai exigent si incepe sa faca diferenta intre un vin de calitate si unul obisnuit. In aceasta perioada, cei mai multi romani sunt inca in perioada de testare, alegand sa consume vinuri dulci, demidulci sau seci, formandu-si ulterior o varianta preferata.
Anul trecut nu au fost inregistrate scaderi chiar daca a fost un an de criza, semn ca cei care consuma vinuri de calitate stiu ca merita sa plateasca acelasi pret mentinut de firmele producatoare. Cele mai apreciate vinuri care se vand la raft par sa fie cele din zona Banatului.
Producatorii pot dormi linistiti deoarece ii asteapta vremuri bune. Odata cu obtinerea unui profit semnificativ, viticultorii reusesc sa obtina cu succes medalierea acestor vinuri in alte tari din Europa. Daca in primii ani dupa comunism, piata vinurilor incerca sa iasa din nou la suprafata, astazi aceasta ocupa deja un loc solid in economie si are siguranta unui viitor extrem de profitabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea d-tra conteaza.

Atractii Turistice -Panciu

Primăria Oraşului Panciu implemetează, începând din 17.02.2011, Proiectul „Tradiţie şi Spiritualitate pănceană”- proiect pentru promovarea obiectivelor turistice cu valoare identitară din oraşul Panciu, Judeţul Vrancea, Cod SMIS18649. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană prin Fondul European pentru Dezvoltare Regională. Obiectivul general al proiectului îl constituie dezvoltarea şi consolidarea turismului în oraşul Panciu prin intermediul promovării şi valorificării durabile, la nivel naţional, a potenţialului turistic cultural şi natural local, sporirea importanţei turismului şi culturii ca factori de creştere economică. Obiectivele specifice ale proiectului constau în promovarea obiectivelor turistice: Mănăstirea Brazi şi Paraclisul Schitului Brazi; Schitu „Sfântul Ioan Botezătorul”; Beciurile monumente de patrimoniu: Beciul Domnesc, Beciul Marin Ştefan, Beciul Vlădoianu; Meşteşugul vinului. Valoarea totală a proiectului este de 998.218,52 lei. Perioada de implementare a proiectului este de 19 luni, începând cu 17.02.2011. Pentru amănunte legate de acest proiect vă rugăm să vizitaţi pagina de internet a proiectului: www.panciuturistic.ro pentru informaţii despre atracţiile turistice ale oraşului daţi click pe link-urile de mai jos.

Postări populare

http://www.sfi4.com/12252119/FREE
Loading...
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Arhiva postari

POTGORIA VRANCEANA-PANCIU

Curs Valutar BNR

www.aaz.ro

Va place acest blog?